Friday, January 8, 2010

Happy New Year everyone...

Sekejap je.. pejam celik.. dh 2010... hurmm.. terasa cepatnye mase berlalu.. dan terasa tak brp bulan lagi.. makin besar la perut ku ini... :p Happy new year to everyone.. (ade ke yg bace blog aku ni..hehehe)

Aku skang ni sgt2 tak sihat.. sgt2lah suke mabuk (morning sickness).. bukan dh kire morning sickness je ni.. dh mcm daily sickness.. tiap2 time die attack je.. seharian.. kadang2 sampai terdampar je aku atas katil.. tak larat nak bgn.. tak larat nak keje.. tak larat segala2 lah.. brp byk mc dh aku ni.. huhuhu.. tak tergagah rasa nak gagahkan diri pegi keje.. berdiri lame sikit pun pitam.. terlewat makan sikit pun dh nak muntah.. asyik nak kene menyunyah je.. ni ade harapan anak aku besar ni.. huhuhuhu... harapan aku semua ni stop mase dh masuk 3 bulan nanti.. tak larat nak mengadap hari2.. asyik nak termuntah je.. :p nasib baik suamiku memahami.. skarang ni mintak je nak makan ape.. terus die pegi beli.. kate je nak pegi mane.. terus die antar.. inilah untungnye isteri peknek.. hahahha ( mengambil kesempatan betul..:p.. ) thanks abang.. love u so much..

Yang anak aku yg kecik tu, sikit2 nk kiss baby kt perut.. teruja betul.. ari2 dok tanye, bile baby nak kuar.. hehehe.. insyaAllah.. klu ade rezeki bulan 8 ni..

Hmm.. projek kt ofis utk R1 dh lepas.. ingatkan habihlah dh la roster2 ni.. skali continue la pulak... huhuhu.. kesian kt aku.. baru ingat nak bersenang lenang balik keje ontime.. dh la keadaan aku mcmni skang ni.. kesian kt anak aku jugak.. :(

Oklah, aku nak g lunch jap.. pastu ingat nak terus pegi checkup kt klinik kt sane.. asyik bertangguh je.. klu malam karang aku rajin.. aku sambung la pulak.. klu tak rajin.. mayb 2 3 ke 4 ke 5 hari baru update.. tade mood sgt.. tgk computer pun kadang2 bole buat nak muntah...


oklah.. tata...


- areNa -

1 comment:

erdaz said...

Biasak laaa... nak jadi ibu bukannya senang... muntah lagi.. sakit nak beranak lagi... nak meneran lagi... nak kena jahit lagi... aaaaauuuuchhhh!!!! pengalaman...pengalaman... hehehe.. jangan lupa makan vitamin.. bukan bagi anak besar.. tapi untuk mengurangkan komplikasi anak.. percayalah..pengalama 3 orang anak ni... jangan tension sangat kerja nanti beranak awal... dan lagi satu.. masa nilah nak dera suami pun... mintaklah apa sajapun.. mesti ditunaikan.. dera jangan tak dera... takpa .. suami bertambah sayang..pengorbanan mereka tu sikit kalau nak dibandingkan nan meneran anak mereka ni... lastly... cium peluk sayang rindu untuk cik pah... tata...

Lilypie Pregnancy tickers