Wednesday, December 2, 2009

Tuala Wanita Anion


AWAS KAUM WANITA! Tuala wanita boleh menjadi musuh di dalam diam..

MASALAH KAUM WANITA PADA HARI INI


83% terdedah dengan jangkitan faraj
62% nisbah penyakit ini berpunca dari penggunaan tuala wanita yang berkualtiti rendah


Bagaimana memilih tuala wanita yang betul?
Semasa haid kulit wanita pada bahagian faraj cukup sensitif. Kajian telah membuktikan bahawa 73 peratus wanita mengalami kegatalan pada bahagian sulitnya. Keadaan ini terjadi kerana sering menggunakan tuala wanita yang tak serap udara - biasanya ia diperbuat dengan tiga lapisan – lapisan permukaan, lapisan serapan dan lapisan bawah. Ingatlah pemilihan tuala yang betul sangat perlu.

Lapisan pertama tuala wanita bermutu tinggi sepatutnya mengandungi kapas dengan bahan serapan bagi mengelak kulit basah.

Lapisan tengah mestilah memiliki bahan serap yang kuat agar cecair tidak mengalir keluar bagi mengelak rasa melekit. Ketiga, lapisan bawah mestilah serap udara. Keadaan ini akan menyebabkan bahagian yang lembab menjadi kering menyebabkan kulit tidak terjejas dan keadaan menjadi selesa.

Menukar tuala wanita mengelakkan masalah
Antara penyakit yang sering menyerang wanita tatakala haid ialah demam, rasa gatal pada alat sulit, celah kangkang, paha, menjejaskan pundi kencing dan boleh berlakunya jangkitan pada saluran kencing. Keadaan ini jika dibiarkan boleh menyebabkan seseorang diserang pelbagai penyakit serius yang lain.

Pad Anion Love Moon ini juga boleh membebaskan oksigen yang banyak, mempunyai pH yang seimbang dan menggalakkan metabolisma yang memberi kesan seperti memperbaiki rembesan, menguatkan imunisasi, mengurangkan tekanan, menghapuskan bakteria, merawat jangkitan, membasmi bau busuk, menyingkirkan kelesuan dan sebagainya.


Price/Harga


Day used RM15.00 (10 packet)

OverNite used RM15.00 (8 packet)

Panty Liner RM18.00 (30 packet)


MINI set (RM 48)

1 packet daily

1 packet overnite

1 packet pantyliner


Setiap pembelian akan mendapat satu kit pemeriksaan tahap kesihatan rahim.



SIla hubungi saya di arena8558@yahoo.com @ sms ke 0192263558 untuk pembelian dan pertanyaan.


MakLumaT LanJut MenGenaI ProdUk akn diPos kemuDian.. tunggu........

- arena -


No comments:

Lilypie Pregnancy tickers