Thursday, December 24, 2009

Lame ke tak mem'blog' ? & I'm Pregnant.. again..:p

Akhirnya terjawab juge kenape skarang ni aku asyik tak sihat, penat, pening2.. rupenye im pregnant.. Yes.. Im pregnant.. Not in our plan.. but rezeki Allah.. kami terima dgn redha dan gembiranya.. anak2 aku pun excited betul bile tahu diorg nak dpt adik.. alhamdullillah...

Hmm.. agak lama aku tidak memblog.. yelah.. sejak dari aku balik penang aritu.. kerap pulak aku pegi cheras..maklumlah kakak aku ade kt sane.. so, mmg tadelah nak bukak internet ni.. so bile tade internet.. no blogspot and no facebook.. facebook pun dh lame tak bercucuk tanam, cafe aku pun dh asyik tade makanan je.. ehehehe..

Sebenarnye byk jugak aku nak citer.. tp entahlah.. mood tak brp nak ada.. cuma cuti kali ni sempat jugaklah anak2 aku pegi bercuti walaupun balik kg halaman je.. g kampung nenek diorg kt penang.. umah mak aku dh siap kt kampung, so tade masalah dh lah utk kitorg nak duduk lame2 pun kt penang.. first day bertolak ari sabtu tu pegi Jawi, papa main golf kt situ, so ape lagi kitorg2 ni anak2 termasuk la cucu2 die bergumbira la kt sane...bergumbira mandi pool.. kt sane best sbb tak ramai org.. (trip kali ni menantu2 not in the list..hehehe).. sampai hitam2 la kitorang ni.. aku ni dh la hitam bertambahlah hitam.. ehehehe.. anak2 aku ngan anak2 sedara aku selagi tak panggil naik.. selagi tulah dok beredam kt dlm tu... berendam skali ngan mak2 diorg lah.. kitorang mandi kolam dari 10.30 pagi sampai 2 ptg.. ish..klu org tgklah.. mesti diorg kate.. kesian diorg ni tak pernah mandi pool agaknya... hehehe..

Keesokkannya baru kitorg bertolak ke penang, balik kampung seronok.. lame betul aku tak balik..ade la kt setengah tahun dh.. hilang rindu aku kt tok ngan wan.. hilang rindu nak pekena char koteaw makcik, cucuq makjang, roti canai makngah.. wah..sedap betul.. itu yg balik kg je sampai 3 kilo boleh naik tu... hehehe.. tp aku balik kejap je.. arini isnin dh nak kene balik.. tumpang kakak sepupu aku balik kl..sbb mama dan kakak still kt penang sampai 17hb.. nak buat mcmna ujung2 tahun nilah cuti nak freeze... sampai sejuk membeku la hati aku kt opis tu.. :p

sebenarnye nak masukkan gambar dlm ni.. tp gambar sumer ade kt kakak.. tak sempat nak berbluetooth dgn die.. lain kali jelah.. lgpun.. bukan ade sape bace pun blog aku ni kan.. just tmpt utk aku meluahkan ape yg ade dlm otakku ini.. :p

oklah, next time pulak.. nite2

Updates: Ni Gambar yg aku kate nak letak tu.. amik dr kakak.. ade 2 keping je.. huhuhu




Gambar ank aku yg berbaju pink dan yg bertopi ala2 rappers tu (xnmpak muke la pulak).. yang lagi 3 tu dari kiri anak kakak, ahnaf (baju merah) aiman (baju belang) ngan tepi kanan skali Yana (peace..:p)


Aiman..


- areNa -

No comments:

Lilypie Pregnancy tickers