Sunday, December 6, 2009

At last

At last, terpasang jugak streamyx kt umah aku ni... hehehe setelah sekian lame asyik bertangguh, dan bertanggung dan bertangguh.. akhirnya... :p

Hmm, dua hari kt umah.. dua hari yg membosankan sbb aku takleh pegi mane2.. Saturday on duty, kene stand by utk keje ofis huhuhu.. tp nasib tade panggilan2 yang mendebarkan dua2 hari ini.. syukur...

Alamak, esk dh keje.. penatnye.. rs baru je nak bernafas kt umah ni.. yelah aku skang pegi keje, kuar dari ofis je mesti taknampak dh matahari..asyik malam je balik kejenye.. tp nak buat mcmana, dh mcmtu tugas aku.. kesian kt anak aku.. kekurangan kasih syg.. aku balik dpt spent brp lame je ngan die..pastu die dh tido.. klu la bole dok rumah jadi suri rumah sepenuh mase.. ehehhe.. mayb 10 thn akn dtg kot... i hope soo..

oklah, nak meng'harvest' jap, pastu nk siap2 baju utk esk.. Need to face 5 more days before weekend yg membahagiakan.. insyaAllah..

- aReNa -

No comments:

Lilypie Pregnancy tickers